e martë, 7 gusht 2012

Linda Halimi: Shqiptarët njerëz të çuditshëm

Këngëtarja Linda Halimi nuk ka të ndalur me shkrimin e profileve të saj në Facebook, që si duket është bërë e vetmja mënyrë që ajo të komunikon me publikun.
Pasi që ditë më parë këngëtarja tha se është e lumtur në lidhjen e saj, pas thashethemeve se ajo është martuar me Big D, reperin amerikan, tani ajo ka shkruar një profil tjetër në facebook’un e saj dhe atë në gjuhën angleze.

“Ne shqiptarët jemi popull i çudtishëm”, ka shkruar Linda në këtë mesazh.
Këngëtarja madje ka vazhduar më poshtë duke thënë se shqiptarët “kur një mashkull është i suksesshëm – ata e quajnë atë homoseksual, kurse kur një grua është e suksesshme ata thonë; E kisha në duar këtë bushtër kur nuk ishte askush (përkthimi: do të kisha dashur të flija më të)”.
Këngëtarja më poshtë shkruan:
“Dëshiroj të dijë pse lavdëroni vetveten dhe thoni një gënjeshtër. Mendoj se e vërteta është se ne nuk jemi ende në hartë, pra sa poshtë jemi”.
Më poshtë po japim në anglisht tërë mesazhin e këngëtares Linda Halimi në anglisht, e cila kohëve të fundit merr komente negative nga lexuesit e për shkak të lidhjes së saj me reperin amerikan Big D.
 
“We Albanians are funny people,
When a man is successful- they call him Gay
When a woman is successful- they say : I had this bitch when she was nobody  (Translation : I WISH I HAD HER BUT SHE SLAPPED ME DOWN )
I wonder why you flatter yourself and tell a lie you start believing yourself ???
I mean the truth is , We’re not even on the map yet, how low can we be ???”