e shtunë, 12 janar 2013

Real Madrid, tifozët duan rinovimin e Ronaldos

Kristiano Ronaldo mbetet futbollisti më i dashur për tifozët madrilenë, të cilët e konsiderojnë prioritet rinovimin e kontratës së tij, që skadon në verë të 2015-ës. Në një sondazh të organizuar nga e përditshmja spanjolle AS, 80% e lexuesve që kanë marrë pjesë në votim, ose më saktë 57 178, ishin pro idesë që drejtuesit e Realit duhet t’ia rinovojnë sa më shpejt kontratën Ronaldos, për shmangur cdo interesim të mundshëm të ekipeve të mëdha evropiane, si Paris Sent Zhermen, që kanë resurset e nevojshme ekonomike për të blerë 27-vjecarin.
Kristiano Ronaldo, i cili shënoi një dygolësh ndaj Real Sociedadit më 6 janar në javën e 18 të Primera Divizion si dhe një tregolësh në Kupën e Mbretit ndaj Selta Vigos, është futbollisti me mesataren më të lartë të golave për ndeshje në historinë e klubit madrilen. Në sezonin e tij të katërt në Madrid Ronaldo ka shënuar 174 gola në 172 takime, me një mesatare 1.01 gola për ndeshje.

Nuk ka komente:

Posto një koment