Të gjithë e dinë sloganin e famshëm të Facebook, i cili thotë “Facebook është falas, dhe gjithmonë do të mbetet i tillë”.
Por Eduardo Ustaran, kreu i kompanisë Field Fisher
Waterhouse, e cila merret me privatësinë dhe ligjin e informacionit, i
cili është i specializuar në teknologji dhe pronën intelektuale,
paralajmëron se ndryshimet e propozuara në ligjin për mbrojtjen e të
dhënave nga Bashkimi Evropian mund ta detyrojnë rrjetin më të madh
social në botë, Facebook.com, si dhe shërbimet tjera falas, të cilat
mbështeten nga reklamat, t’i ngarkojnë përdoruesit e tyre me pagesë për
qasjen në shërbim.
Ustaran i ka thënë faqes ZDNet se rregulloret që frenojnë mundësinëë e
kompanive si Facebook për të mbledhur, analizuar, dhe shitur të dhënat
personale të përdoruesve të tyre do të rezultojnë në veprime të cilat do
t’i shtyejnë ato kompani të braktisin modelet e biznesit të mbështetura
në reklama dhe të shqyrtojnë mundësinë e vendosjes së pagesave nga
përdoruesit.
Në deklaratën e tij, Ustaran u shpreh “Në qoftë se ofruesit e këtyre
shërbimeve nuk janë në gjendje të përdorin të dhënat tuaja në mënyra të
cilat janë të dobishme për qëllime reklamimi, atëherë përdoruesi duhet
të zgjedh nëse do të paguajë për shërbimin, ose ta ndërpres përdorimin e
tij”.
Drejtuesja e Facebook për Politikat e BE-së në Bruksel, Erika Mann alarmoi për kujdes, duke thënë:
“Ne jemi të shqetësuar lidhur me disa aspekte të raportit të cilat
nuk e mbështesin lulëzimin e një tregu të vetëm evropian digjital dhe
realitetin e inovacionit në internet, e cila është pashmangshmërisht
globale në natyrën e saj, dhe e cila përfshin partnerë të rëndësishëm si
SHBA’të. Në javët e ardhshme, ne do t’i shqyrtojmë me kujdes këto
propozime”.
Nuk ka komente:
Posto një koment